- Darczyńca może wysłać darowiznę w celu wsparcia Podopiecznych Fundacji Radość z Uśmiechu (KRS: 0000828517, NIP: 7882030916), zwanej dalej Fundacją.
- Darowizna może być uczyniona w dowolnej formie, pieniężnej lub rzeczowej, w dowolny sposób, gotówkowy (za pokwitowaniem odbioru lub w ramach organizowanych przez Fundację publicznych zbiórek), za pomocą przelewu, w tym poprzez skorzystanie z krajowej instytucji płatniczej PayU SA z siedzibą w Poznaniu (PayU SA z siedzibą w Poznaniu, KRS 0000274399).
- Środki pochodzące z darowizn przeznaczane są na cele statutowe Fundacji.
- Środki zgromadzone przez Fundację przyporządkowane do danego podopiecznego będą przeznaczone na rzecz tego podopiecznego zgodnie z umową o świadczenie pomocy podopiecznemu.
- W przypadku płatności realizowanych za pośrednictwem PayU SA, po kliknięciu „Kontynuuj”, darczyńca zostanie przekierowany na stronę PayU SA, aby sfinalizować płatność i powinien postępować zgodnie ze wskazówkami operatora płatności.
- Darczyńca potwierdza zapoznanie się z niniejszym regulaminem, Regulaminem Fundacji i Klauzulą Informacyjną.
- Anonimowość darczyńców zależy od ich woli. W koniecznym zakresie dane darczyńców są przetwarzane w celu obsługi transakcji.
- Aktualne informacje o wysokości wpłaconych środków na rzecz podopiecznego będą podawane na stronie internetowej Fundacji.
- Fundacja może wysyłać podziękowania darczyńcom wpłacającym środki na rzecz Fundacji lub konkretnego podopiecznego Fundacji, w imieniu podopiecznego lub własnym.
- Z chwilą zgromadzenia dla podopiecznego całej potrzebnej kwoty, Fundacja umieszcza odpowiednią wzmiankę na swojej stronie internetowej.
- Jeśli pomimo zakończenia zbiórki nastąpią dalsze wpłaty na rzecz podopiecznego, zostaną one przeznaczone na inne cele statutowe Fundacji.
- Środki finansowe przekazane na konto bankowe Fundacji bez identyfikacji adresata księgowane są jako przychód Fundacji i przeznaczone są na działalność statutową Fundacji.